مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:502022-12-29اقتصادي

اجرای 36 طرح گردشگری در کوه دماوند/پهلوگیری کشتی مسافربری در دریایی خزر


استاندار مازندران با بیان اینکه وجود 470 کیلومتر نوار ساحلی ظرفیت قابل توجه گردشگری در استان است، گفت: در سال های گذشته حتی یک کشتی مسافربری نداشتیم اما در هفته آینده اولین کشتی و اتوبوس دریایی در دریای خزر پهلو می گیرد و مسافران دریایی رامسر تا گلوگاه را زیر پوشش قرار می دهد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه وجود 470 کیلومتر نوار ساحلی ظرفیت قابل توجه گردشگری در استان است، گفت: در سال های گذشته حتی یک کشتی مسافربری نداشتیم اما در هفته آینده اولین کشتی و اتوبوس دریایی در دریای خزر پهلو می گیرد و مسافران دریایی رامسر تا گلوگاه را زیر پوشش قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود حسینی پور امروز در آیین افتتاح مجتمع پذیرایی در بابلسر با اشاره به اینکه هدف گذاری ما این است که مازندران مقصد گردشگری بسیاری از مسلمانان جهان شود که برای تحقق این امر تلاش می کنیم، اظهار کرد: تا پایان دولت سیزدهم حضور 2 میلیون گردشگر خارجی در استان هدف گذاری شده است هم اکنون مازندران باوجود برخورداری از ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری پذیرای سالانه 200 هزار گردشگر خارجی است.

حسینی پور با بیان اینکه حدود 36 طرح گردشگری در کوه دماوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی شده است که با تحقق این امر این قله به بزرگ ترین مرکز گردشگری بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 36 طرح گردشگری در کوه دماوند/پهلوگیری کشتی مسافربری در دریایی خزر

اجرای 36 طرح گردشگری در کوه دماوند/پهلوگیری کشتی مسافربری در دریایی خزر