مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:502022-12-29سياسي

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه


جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد که در آن بر تلاش این نهاد برای پیشرفت عزت مندانه ایران اسلامی تاکید شده است.

-                                     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، این نهاد به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: خروش ملت ایران در حماسه نهم دی ماه و دفاع جانانه شان از عزت ملی، ارزش ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی به مدد تواصی به حق و صبر، آن هم پس از تحمل هشت ماه توطئه و فتنه انگیزی دشمنان، یک نماد برجسته و نشان روشن از بصیرت و احساس مسئولیت انقلابی و مشحون از درس ها و عبرت هایی است که پرداختن به آن و تبیین ابعادش، کشور را در برابر اشرار مستکبر عالَم، قوی تر خواهد کرد.

به همین دلیل یکی از رموز موفقیت مردم در عبور و پشت سر انداختن تهاجم و فتنه ترکیبی مهر1401 که به عنوان بزرگ ترین جنگ روانی و رسانه ای علیه ملت ایران اسلامی قدعلم کرد، تجربه فتنه 88، یادآوری مختصات تهاجم دشمن و نیز اعتماد به امداد الهی بود.

هجمه ای که اگرچه گسترده تر، پیچیده تر و عمیق تر از فتنه 88 بود اما در عین حال، همان خطوط اصلی را دنبال می کرد؛ انکار داشته های ملت یا کوچک و کم اهمیت نشان دادن آن، حجم وسیع القا و تقویت حس بی اعتمادی در جامعه، پنهان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه