مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:502022-12-29اقتصادي

معرفی برندگان روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز نخست هفته هشتم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس خبر داد و گفت: برندگان اول تا سوم امروز رقمی معادل سه میلیارد و 742 میلیون ریال جایزه دریافت می کنند.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز نخست هفته هشتم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس خبر داد و گفت: برندگان اول تا سوم امروز رقمی معادل سه میلیارد و 742 میلیون ریال جایزه دریافت می کنند.

ناصر رزاقیان عصر امروز پنج شنبه 8 دی 1401 با بیان اینکه روز نخست هفته هشتم کورس پاییزه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در روز نخست برگزاری هفته هشتم 63 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که در مجموع رقمی معادل سه میلیارد و 742 میلیون ریال به به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این روز اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 کورس شامل چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، افزود: این رشته در استان گلستان قدمتی دیرینه دارد و گنبدکاووس به پایتخت سوارکاری کشور شناخته شده است.

گفتنی است، رقابت در دور نخست این مسابقات بین 11 رأس اسب 2 ساله نژاد ترکمن مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که اسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

معرفی برندگان روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس