مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:012022-12-29حوادث

انهدام 41 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی امروز در جمع خبرنگاران از انهدام 41 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر و کشف 2تن و 700 کیلو گرم مواد مخدر در استان خبر داد و  اظهار کرد: پاک سازی چهره جامعه از معتادان متجاهر و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر از مهم ترین اولویت های ماموریتی که همواره در ماموریت های پلیس در دستور کار قرار دارد، است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، افزود: مازندران هرچند در مسیر ارتباطی حمل مواد مخدر قرار ندارد ولی گاها شاهد ورود، عرضه و یا جابجایی مواد مخدر از محورهای این استان به استان های همجوار هستیم.

میرزایی اضافه کرد: به منظور کاهش عرضه و ورود مواد مخدر در استان، 634 طرح تشدید و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، 91طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 822 طرح پاک سازی نقاط آلوده و 311 طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان به اجرا درآمد که در نتیجه این طرح ها 41 باند قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند .

وی، کل کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر 2 تن و 700 کیلوگرم عنوان کرد و در ادامه از انهدام یک باند بزرگ و حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر که از مقصد شیراز قصد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 41 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

انهدام 41 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران