مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:152022-12-29حوادث

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی، ضمن ابراز تسلیت نسبت به وقوع این حادثه، تسلیت جامعه فرهنگی و دانش آموزی را به خانواده اعتباری ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستک، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی که چند روز قبل و در جریان تیراندازی جاده ای در ایست و بازرسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و آسمانی شد، ضمن تسلیت به خانواده اعتباری بابت این حادثه تلخ و ناگوار، بروز این حادثه را سبب تألم خانواده آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

وی همچنین تسلیت جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان را نیز به خانواده اعتباری و هم کلاسی های سُهی ابلاغ و تأکید کرد: هوشمندی خانواده اعتباری از همان ساعات اولیه حادثه و جلوگیری از موج سواری دشمن و جریان های معاند از این حادثه نشانه عمق درک و دلسوزی آنان برای کشور است.

قویدل خاطرنشان کرد: از فرماندهی فراجای کشور انتظار داریم همان طور که تا این لحظه موضوع را دقیقا پیگیری و دنبال کرده اند، ابعاد مختلف موضوع را پس از قطعیت و به سرانجام رسیدن تحقیقات به اطلاع عموم رسانده و در صورت بروز قصور، برخورد قاطع با عوامل این حادثه تلخ صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری