مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:452022-12-29اقتصادي

18 درصد بزرگراه ها و راه های شریانی گلستان روشنایی دارد


رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 18 درصد از مجموع هزار و 58 کیلومتر بزرگراه ها و راه اصلی واقع در حوزه گلستان، - از نعمت روشنایی برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیم اصغری عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 308 کیلومتر بزرگراه و 750 کیلومتر راه اصلی استان، در 190 کیلومتر آن روشنایی برقرار است.

رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در سال جاری، روشنایی حدود 60 کیلومتر از محورهایی که تجهیزات روشنایی آنها به سرقت رفته بود، برطرف و در این مقاطع مجدد روشنایی برقرار شد و همچنین شبکه فرسوده روشنایی گرگان-گلوگاه و گردنه خوش ییلاق به طول 30 کیلومتر با اجرای کابل خودنگهدار بهینه سازی و تحویل پیمانکار شد.

وی ادامه داد: اجرای روشنایی در محورهای بزرگراهی، اصلی، شریانی و نقاط برفگیر و مه گیر در اولویت قرار دارد.

اصغری بیان کرد: برنامه سال 1401 اداره کل برای روشنایی محورهای استان، احداث و بهره برداری 21 کیلومتر روشنایی بوده که تاکنون دو کیلومتر از آن بهره برداری و 19 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است.

رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: مهم ترین چالش در بحث روشنایی راه ها را سرقت تجهیزات روشنایی و فرسوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 درصد بزرگراه ها و راه های شریانی گلستان روشنایی دارد

18 درصد بزرگراه ها و راه های شریانی گلستان روشنایی دارد