مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:452022-12-29سياسي

43 درصد پست های اردبیل بلاتصدی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 43 درصد پست های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بلاتصدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور شامگاه پنجشنبه در نشست فعالان محیط زیست اردبیل با معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا در عمل اقدامات مؤثر و راهگشا در حوزه محیط زیست و رعایت قوانین و مقررات انجام شود تا کمترین تخطی را در ابعاد مختلف شاهد باشیم.

وی به مرزی بودن این استان و شرایط حساس در صیانت از مواهب خدادادی را یادآور شد و تصریح کرد: 57 درصد پست سازمانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با تصدی بوده و تنها 43 درصد بلاتصدی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضرورت جذب و استخدام نیرو را در این اداره کل یادآور شد و گفت: تا آخر شهریورماه امسال 2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان و پاسگاه محیط بانی هزینه شده و بالغ بر هشت میلیارد و 200 میلیون تومان نیز جذب اعتبارات ملی، استانی و تملک دارایی را در سال مالی گذشته شاهد بودیم.

قاسم پور به خرید 11 دستگاه رایانه و یک دستگاه خودروی سواری اشاره کرد و افزود: در حوزه مدیریت سبز و کاهش مصرف انرژی نیز در این اداره کل اقدامات مناسب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 درصد پست های اردبیل بلاتصدی است

43 درصد پست های اردبیل بلاتصدی است