مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:552022-12-29اقتصادي

بحران سگ های ولگرد در سی سخت/وقتی ضرب الاجل معاون استاندار بی خاصیت بود+فیلم


روزانه در سطح شهر سی سخت که گذری داشته باشید متوجه خواهید شد که سطل های زباله محلی برای تغذیه سگ های ولگرد هستند که با حمله به زباله این سطل ها و پاره کردن کیسه های زباله چهره زشتی به شهر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، هجوم سگ های ولگرد به شهر سی سخت همانند سایر نقاط استان به فاجعه ای تبدیل شده و گوش هیچ مسئولی هم بدهکار نیست.

افزایش سگ های ولگرد و هجوم آنها به شهرها پدیده ای است که چندین سال تمام استانهای کشور با آن روبه رو هستند و استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این پدیده مثتثنی نیست.

اما در این بین تدبیر و درایت مسئولین در هر استان می تواند این معضل را به راحتی جمع آوری کند که متاسفانه مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با سگ های ولگرد ناتوان هستند و تا کنون هم نتوانسته اند هیچ اقدام ارزنده ای جهت جمع آوری این سگ های ولگرد انجام دهند.

روزانه در سطح شهر سی سخت که گذری داشته باشید متوجه خواهید شد که سطل های زباله محلی برای تغذیه سگ های ولگرد هستند که با حمله به زباله این سطل ها و پاره کردن کیسه های زباله چهره زشتی به شهر می دهند و از لحاظ بهداشتی باعث خطراتی برای شهروندان سی سخت می شوند.

علی رغم برگزاری جلسات متعدد کارگروه فرهنگی و اجتماعی در استان و شهرستان ها و مصوبات فراوان برای مقابله و جمع آوری سگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سگ های ولگرد در سی سخت/وقتی ضرب الاجل معاون استاندار بی خاصیت بود+فیلم

بحران سگ های ولگرد در سی سخت/وقتی ضرب الاجل معاون استاندار بی خاصیت بود+فیلم