مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:402022-12-29سياسي

باید در مقابل فرهنگ منحط غربی جنبه تهاجمی داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به شبهاتی که دشمن ایجاد می کند باید در مقابل آن ها جنبه تهاجمی و مقابله ای داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری عصر پنج شنبه در جمع مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در مقابل حربه های دشمن باید حالت تهاجمی داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اهل بصیرت و اهل رسانه باید افزون بر پاسخ به شبهات نوجوانان و جوانان ادعاها و افکار دشمنان و مکتب لیبرالیسم غربی را نقد کرده و در مقابل آن حالت و حرکت تهاجمی و مقابله ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید در مقابل نگاه منحط غربی بصیرت داشته تا به این طریق دشمن و اهداف آن را شناسایی کرده و به همان نسبت راه های مقابله با آن را پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: امروزه بیشتر موضوع بصیرت در رابطه با حوزه های سیاسی به کار گرفته می شود درصورتی که بصیرت به معنای روشن بینی در تمام حوزه ها قابل تطبیق است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: بصیرت در حوزه سیاسی به این معنا است که دشمن را و افکار و رفتار آن ها را به خوبی بشناسیم و ابزارهایی که دشمن برای ضربه زدن به کشور مدنظر دارد را شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در مقابل فرهنگ منحط غربی جنبه تهاجمی داشته باشیم

باید در مقابل فرهنگ منحط غربی جنبه تهاجمی داشته باشیم