مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:012022-12-29اقتصادي

دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران روی آورده است/ دولت قول کاهش نرخ دلار را داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسماعیل کوثری امشب در مراسم گرامیداشت نهم دی در نهاوند با بیان اینکه دشمن در سال 88 هر چه داشت برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آورد اظهار کرد: اغتشاشگران در آن زمان ارزش ها را زیر پا گذاشتند، عکس امام را آتش زدند و در روز عاشورا تکایا و بیرق های امام حسین را آتش زدند.

وی با بیان اینکه با این اتفاق دیگر مردم تحمل نکردند و با حضوری جانانه در میدان و با بصیرت خود فتنه را جمع کردند افزود: پس از پایان اغتشاشات 88 دشمن بیکار ننشسته و با تحلیل هایی که از وضعیت ایران داشت به دنبال ایجاد فتنه جدید برآمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایجاد تحریم های جدید را از جمله عوامل تاثیرگذار برای ایجاد آشوب در کشور توسط دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی زمینه های ایجاد داعش در عراق و سوریه را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ایجاد داعش براندازی جمهوری اسلامی بود اظهار کرد: این گروه تا 35 کیلومتری مرز ایران در عراق رسیدند که با تدبیر مقام معظم رهبری به اهداف خود دست نیافتند و ناکام ماندند.

آمریکا همیشه دنبال چپاول است  کوثری با بیان اینکه سردارسلیمانی نیروهای مقاومت را سازماندهی و با انجام عملیات های متعدد داعش را نابود کرد افزود: با روی کار آمدن بایدن آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران روی آورده است/ دولت قول کاهش نرخ دلار را داده است

دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران روی آورده است/ دولت قول کاهش نرخ دلار را داده است