مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:052022-12-29سياسي

حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت است


فرماندار ساری حماسه 9 دی را روز میثاق امت با ولایت دانست و گفت: حماسه 9 دی، دستوری و بخش نامه ای نبود، بلکه از دلِ ملت جوشید؛ با عقل هدایت و با ایمان پشتیبانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1200 شهید شهرستان ساری و 147 شهید دانش آموز مرکز مازندران، با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، روز میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: حماسه 9 دی، دستوری و بخش نامه ای نبود، بلکه از دلِ ملت جوشید؛ با عقل هدایت و با ایمان پشتیبانی شد.

وی ولایت پذیر نبودن، سست عنصری، غرض ورزی خواصِ بی بصیرت را عامل فتنه های گوناگون دانست و ادامه داد: توکل، تلاش و توجه برای توسعه و معنویت پادزهر سمِ تفرقه افکنی، فتنه انگیزی و بی تدبیری است.

فرماندار ساری تصریح کرد: در جامعه اسلامی با حکمرانی مقاومت که مبتنی بر تربیت جامعه ای مومن و مقاوم است باید در مقابل خواسته های نامشروع شرق و غرب ایستادگی و به سمت تعالی، شکوفایی و تغییر به نفع مردم حرکت کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید دانش آموزانِ اهلِ علم و طالبِ فهم پرورش داده شوند که نیاز به اخلاق گرایی، تشویق، تکریم و علم طلبی دارند و نه مدرک طلبی و بی هویتی، افزود: باید از حافظه محوری و مدرک گرایی بی علم و ادراک به سمت تعلیم و تربیت تمام ساحتی حرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت است

حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت است