مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:202022-12-29سياسي

دفاع از آزادی؛ پوشش دیکتاتورها برای تحقق اهداف


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می خواهند به اهداف خود برسند، گفت: تجاهر به براندازی دین و نظام، - تفاوت عمده فتنه اخیر با دیگر فتنه های پس از انقلاب است.

آیت الله سید احمد خاتمی، امشب 8 دی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در بیرجند، اظهار کرد: این کشور اهل بیت عصمت و طهارت را از یاد نخواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سه خاطره بسیار افتخارآفرین از خراسان جنوبی و بیرجند، افزود: مقام معظم رهبری مبارزات خود را از بیرجند آغاز کرده، دوم اینکه کمترین استفاده از شبکه های خارجی از خراسان جنوبی بوده و سوم منصب آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند است که ایشان نمی پذیرفتند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استقبال خراسان جنوبی ها از رییس جمهور مایه افتخار نظام اسلامی شد، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون 15 جریان انحرافی وجود داشته و این گویای این مسئله است که انقلاب ما شکست ناپذیر است.

خاتمی ادامه داد: پیمان با ولایت، همچنان به قوت خود باقی بوده و فتنه جریان انحرافی نیز جریان بسیار خطرناکی بود که اتفاق افتاد؛ این جریان بریده از انقلاب و امامت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از آزادی؛ پوشش دیکتاتورها برای تحقق اهداف

دفاع از آزادی؛ پوشش دیکتاتورها برای تحقق اهداف