مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:352022-12-29سياسي

مردم در روز نهم دی نشان دادند ایران جولانگاه برنامه های دشمنان نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی تأکید کرد: - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: مردم ایران همچون گذشته به دشمنان بار دیگر نشان دادند که این کشور را نمی توانند جولانگاهی برای برنامه های خود ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی تأکید کرد: مردم با حضور خود در میدان انقلاب، راهپیمایی سیزده آبان و تشییع شهدا در کشور، وحدت ملی خود را به دشمنان ثابت کردند و نشان دادند علی رغم اعتراض و مطالبه از مسئولین، با دشمنان و پیاده نظام های آنان هم صدا نمی شوند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد.

هر جا روشنگری باشد، فتنه انگیز دستش کوتاه می شود.

(رهبر انقلاب، 1378/05/08) ملّت شریف ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضوری آگاهانه و شجاعانه حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

تجلی دشمن شناسی و هوشیاری مردمِ غیور و با بصیرت ایران، چنان بود که مقام معظم رهبری فرمود: اگر صد ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در روز نهم دی نشان دادند ایران جولانگاه برنامه های دشمنان نیست

مردم در روز نهم دی نشان دادند ایران جولانگاه برنامه های دشمنان نیست