مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:452022-12-29سياسي

آیت الله مصباح یزدی همواره در میدان پاسخگویی به شبهات حاضر بود


زمان شناسی و فرصت شناسی از جمله ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود و ایشان با بازشناسی و تشخیص نیازهای جامعه و جوانان؛ - قم- عضو فقهای شورای نگهبان گفت: زمان شناسی و فرصت شناسی از جمله ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود و ایشان با بازشناسی و تشخیص نیازهای جامعه و جوانان؛ همواره در میدان پاسخگویی حاضر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی دارای ویژگی های شخصیتی متعددی بوده که زمان شناسی و فرصت شناسی از جمله آنان بود و ایشان با بازشناسی و تشخیص نیازهای جامعه و جوانان؛ همواره در میدان پاسخگویی حاضر بود.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: آیت الله مصباح در برابر تهاجمات لیبرالیسم، امپریالیسم و کمونیسم تلاش های مجاهدانه ای داشت و در راستای پاسداری از سنگر اسلام ناب محمدی و جبهه حق، آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشت.

وی عنوان داشت: علامه مصباح یزدی با شناخت لیبرالیسم و سکولاریسم که دم از جدایی دین از سیاست و مسائل اجتماعی می زدند در این عرصه ورود کرد و پاسخ های علمی به شبهات می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح یزدی همواره در میدان پاسخگویی به شبهات حاضر بود

آیت الله مصباح یزدی همواره در میدان پاسخگویی به شبهات حاضر بود