مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 00:152022-12-29سياسي

نبویان: کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند


نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: متاسفانه مسئولانی با چنین تفکراتی هنوز سرکار هستند که خود عامل این مشکلات و اغتشاشات هستند و در راس آن در فتنه 88 بسیاری از آنها را دیدیم.

- نبویان: کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: متاسفانه مسئولانی با چنین تفکراتی هنوز سرکار هستند که خود عامل این مشکلات و اغتشاشات هستند و در راس آن در فتنه 88 بسیاری از آنها را دیدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمود نبویان شامگاه پنجشنبه 8 دی ماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع ملایر، اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.

وی خطاب به کسانی که آمریکا را رییس خود قرار داده و پذیرفتند، بیان کرد: دشمن از راه دوستی وارد می شود در حالیکه قرآن می فرماید محبت و رابطه دوستی با سران کفر ممنوع است پس رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبویان: کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند

نبویان: کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند