مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 01:402022-12-29سياسي

برخی سیاسیون سخت شان است از فتنه سخن بگویند/ آمریکایی ها با باروت بازی کردند


معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اگر برای برخی سیاسیون سخت است که از فتنه سخن بگویند، چون روشنگری و یوم الله باشکوه 9 دی توسط مردم برگزار و ریشه های فتنه و دست های خیانتکار فتنه گران برملا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اگر برای برخی سیاسیون سخت است که از فتنه سخن بگویند، چون روشنگری و یوم الله باشکوه 9 دی توسط مردم برگزار و ریشه های فتنه و دست های خیانتکار فتنه گران برملا می شود.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد پنج شنبه شب در همایش نهم دیماه که در امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد، خاطرنشان کرد: نهم دیماه سال 1388 فتح الفتوح و پیروزی بزرگی بود که با بصیرت جامع ایمانی ایران اسلامی یک فتنه بسیار عظیم و گسترده ای در هم شکست.

وی عنوان کرد: جنس فتنه سال 88 از پیچیده ترین فتنه هایی بود که استکبار جهانی و عوامل داخلی دست به دست هم دادند تا ملت ایران را زمین گیر کنند و خواستگاه ارزش های دینی، انقلابی و آرمان های مردمی ما را برای خواسته ها، اولویت ها و منافع استکبار جهانی قرار دهند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه شناخت فتنه های معاصر ریشه در فتنه های تاریخ اسلام دارد، تصریح کرد: وقتی حق با باطل با هم آمیخته شود از آیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سیاسیون سخت شان است از فتنه سخن بگویند/ آمریکایی ها با باروت بازی کردند

برخی سیاسیون سخت شان است از فتنه سخن بگویند/ آمریکایی ها با باروت بازی کردند