مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 08:352022-12-30ورزشي

مس حریف آسانی برای استقلال نیست/ دست ساپینتو برای تغییر باز است


کارشناس فوتبال با بیان اینکه مس رفسنجان یکی از تیم های فنی و خوب لیگ است، گفت: استقلال باید بداند با حریف دست و پا بسته ای روبرو نیست و مس برای آبی پوشان حریف ساده ای نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به پیروزی هفته گذشته آبی ها برابر صنعت نفت آبادان گفت: استقلال توانست در یک بازی نه چندان خوب در آبادان و خارج از خانه حریف خود را با یک گل شکست داده و همراه با رقیب قدیمی اش پرسپولیس هم امتیاز شده و به دلیل تنها یک گل زده کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار بگیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: استقلال مقابل نفت تنها به سه امتیاز رسید، بازی خوبی از این تیم شاهد نبودیم اما آبی ها توانستند با تغییراتی که در تیم به وجود آوردند به یک پنالتی رسیده و یامگا همانند همیشه ضربه های پنالتی اش را به گل تبدیل کرد.

البته این دیدار چند محروم هم روی دست استقلال گذاشت، محمد محبی، سعید مهری و صالح حردانی بازیکنانی هستند که به دلیل دریافت کارت زرد، دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست دادند.

کارشناس فوتبال تأکید کرد: دست ساپینتو با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد برای تغییر در ترکیب باز است.

استقلال بر روی نیمکت مهره های خوبی دارد و بابت غیبت این سه بازیکن نگران نخواهد بود و می تواند از نفراتی که در اختیار دارد در این دیدار استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس حریف آسانی برای استقلال نیست/ دست ساپینتو برای تغییر باز است

مس حریف آسانی برای استقلال نیست/ دست ساپینتو برای تغییر باز است