مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 08:352022-12-30سياسي

تلاش می کنیم تأثیر انرژی هسته ای در حوزه های مختلف را افزایش دهیم


در یک سال اخیر تاثیرگذاری انرژی اتمی برای جامعه و اقتصاد کشور را با شدت بیشتری دنبال می کنیم و رادیو دارو، برق و انرژی و پرتودهی برای بهبود کیفی محصولات کشاورزی از جمله این موارد است تا بیش از پیش از ظرفیت هسته ای بهره برداری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهور در مراسم گرامیداشت استاد پرورش اظهار داشت: یکی از شروط گرامیداشت یاد و خاطره استاد پرورش این است که راه و منش ایشان را با ایجاد کانون پرورشی و فرهنگی زنده کنیم و در این راستا باید برای نوجوانان از پایه کار فرهنگی انجام دهیم که این مورد مغفول مانده است.

  وی با بیان اینکه پیام اصلی شخصیت استاد پرورش، توجه به باور و شخصیت بود، افزود: باور و شخصیت استاد پرورش نه در کلام و گفتار بلکه با رفتار و نگاه منتقل می شد زیرا او عالم عامل بود.

  اسلامی با اشاره به محترم بودن استاد پرورش عنوان کرد: با استاد پرورش هم محله ای بودیم، ایشان در سال 47 از حج تمتع برگشته بودند و تصمیم گرفتیم به دیدن ایشان برویم، سه نفر بودیم و خجالت می کشیدیم که زنگ خانه را بزنیم ولی خود استاد آمدند، درب را باز کردند و استقبال خیلی خوبی از ما داشتند و از حج تعریف کردند که این رفتار بر جان ما نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم تأثیر انرژی هسته ای در حوزه های مختلف را افزایش دهیم

تلاش می کنیم تأثیر انرژی هسته ای در حوزه های مختلف را افزایش دهیم