مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:002022-12-30سياسي

مولوی شهیکی: 9 دی روز میثاق دوباره ملت ایران با رهبر انقلاب است


نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و لبیک و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی(ره) و رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مولوی عبیدالله شهیکی اظهار کرد: طراحی دشمنان در فتنه 88 بر این اساس بود که آحاد ملت ایران را به جان هم بیندازند تا از کشور و ملت ایران بهره برداری کنند که با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب، دشمنان نتوانستند به هدف شوم خود برسند و در حقیقت نهم دی ماه، میثاق دوباره ملت و آزادیخواهان ایران با رهبر معظم ایران اسلامی بود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: نهم دی ماه، روز عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود و در این روز مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلامی و آرمان انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رسا و بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین بایستد، ملت ایران در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

  وی ابراز کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت معرفی و به نام، یوم الله ماندگار در تاریخ ثبت شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت، دشمنان خدا را مأیوس و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان آیت الله امام خامنه ای را شاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی شهیکی: 9 دی روز میثاق دوباره ملت ایران با رهبر انقلاب است

مولوی شهیکی: 9 دی روز میثاق دوباره ملت ایران با رهبر انقلاب است