مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:552022-12-30سياسي

گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه مکتب سلیمانی گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی گری دارد، گفت: گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است.

- تبریز- فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه مکتب سلیمانی گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی گری دارد، گفت: گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم نوعی اقدم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع عجب شیر افزود: این مکتب با تفکر برگرفته از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت و بر همین اساس نیز سردار دل ها سرانجام به مقصود خود که همانا شهادت در راه اهل بیت (ع) بود، رسید.

وی به رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی با تکیه بر همان گفتمان مقاومت و انقلابی گری، در مقام عمل و حقیقت استکبارستیزی را نشان داد، داعش و عزت آمریکا را در مناطق شام و سوریه به ذلت کشید و بساط کفر را از آن منطقه برچید.

سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی گری داشتند و اراده آنان در سایه اخلاص، به اراده الهی تبدیل شد تا بتوانند بر وابستگی کشورمان به غرب و شرق پایان دهند و این انقلاب را پیروز برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است

گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است