مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:002022-12-30سياسي

شهید سلیمانی مرد ایجاد و استفاده مناسب از فرصت ها بود


استاندار بوشهر با بیان اینکه شهید سلیمانی یک فرمانده عالی بود گفت: شهید سلیمانی مرد ایجاد و خلق و استفاده از فرصت ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح جمعه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در حسینیه ثارالله گناوه اظهار داشت: در جلسه بعد از انتخابات سال 88 رهبر معظم انقلاب با کسانی که گفته بودند در انتخابات تقلب شده مفصل صحبت کرده و استدلال فرمودند و آنها نیز حرف های خود را زدند ولی قانع نشدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همه رفتار رهبر انقلاب با کسانی که فتنه 88 را طرح ریزی کرده و می خواستند اجرا کنند مانند وقایع دوران کربلا است و همانگونه که حضرت اباعبدالله (ع) در روز عاشورا همه حجت ها را تمام کردند، رهبری نیز همه موعظه ها و دلایل را بیان کردند.

وی گفت: رهبر انقلاب در همان دیدار اتمام حجت کرد و فرمود کار را شروع می کنید ولی ادامه آن دست شما نیست و ضد انقلاب بر روی این حرکت سوار می شود و لطمه می زند اما آنها علیرغم توصیه های رهبری، کاری کردند که ضدانقلاب از این فرصت استفاده کرد و علیه انقلاب اسلامی شمشیر کشید.

وی گفت: اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم نیز نشأت گرفته از کاری بود که در فتنه سال 88 رخ داد و اولین بار در اغتشاشات منافقین، ساواکی ها، سلطنت طلب ها ها جرأت کردند که بیرون بیایند و این ظلم فاحش را در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مرد ایجاد و استفاده مناسب از فرصت ها بود

شهید سلیمانی مرد ایجاد و استفاده مناسب از فرصت ها بود