مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:152022-12-30ورزشي

سرپرست شمشیربازی: نه بحث دخالت فنی است و نه اختلاف نظر


سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون شمشیربازی که در دوره سرپرستی علیرضا پورسلمان به سر می برد، طی روزهای گذشته تحت تاثیر برخی صحبت ها و ناهماهنگی ها، درگیر حاشیه هایی شد که تیم ملی اسلحه سابر را درگیر خود کرد.

ماجرا از تصمیم متفاوت علیرضا پورسلمان سرپرست فدراسیون و امین قربانی سرمربی تیم اسلحه سابر در مورد ترکیب اعزامی به مسابقات گرندپری تونس آغاز شد و اینکه قربانی مصمم به اعزام کامل تیمش به این رقابت ها بود اما نظر پورسلمان تشکیل ترکیبی متشکل از سه ورزشکار برای این رقابت ها بود.

همین موضوع نه تنها منجر به تعویق اردوی آماده سازی تیم ملی شد بلکه ابهاماتی مبنی بر اختلاف نظر و حتی دخالت فنی فدراسیون در امور تیم را هم ایجاد کرد.

البته که به نظر می رسد در نهایت طرفین به یک هماهنگی رسیده اند چراکه به گفته سرپرست فدراسیون برگزاری اردو در برنامه است ضمن اینکه وی هرگونه اختلاف و دخالت را هم رد می کند.

علیرضا پورسلمان در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: باید این موضوع را در نظر داشت که فدراسیون همزمان برای سه اسلحه آن هم در دو بخش مردان و بانوان برنامه ریزی می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شمشیربازی: نه بحث دخالت فنی است و نه اختلاف نظر

سرپرست شمشیربازی: نه بحث دخالت فنی است و نه اختلاف نظر