مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:202022-12-30سياسي

تخصیص اعتبارات ویژه برای تملک بناهای تاریخی بروجرد/ثبت ملی باغ های شهرستان


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت میراث فرهنگی، اعتباراتی را برای تملک بناهای تاریخی به شهرستان اختصاص دهند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت میراث فرهنگی، اعتباراتی را برای تملک بناهای تاریخی به شهرستان اختصاص دهند.

فاطمه مقصودی امروز نهم دی ماه در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار کرد: مردم یک پاسخ فرهنگی محکمی در این روز به کسانی که دشمنی دیرینه هستند و می خواهند برای کشور چالش ایجاد کنند، دادند.

وی در ادامه با اشاره به سفر وزیر میراث فرهنگی به بروجرد گفت: بارها و بارها از دکتر ضرغامی دعوت کردیم به این شهرستان سفر تا بافت تاریخی و ابنیه میراث فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگی بروجرد را از نزدیک مشاهده کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موفق شدیم امتیازات خیلی خوبی را از دکتر ضرغامی برای شهرستان بگیریم.

مقصودی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ و تقویت میراث فرهنگی ضروری است، افزود: آنچه که از گذشته به ما رسیده فوق العاده ارزشمند است و زیربنای داشته های امروز که نشات گرفته فرهنگ کهن و تاریخی ماست، چنانچه بخواهیم فرهنگ را تقویت کنیم که دغدغه و جزو منویات مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات ویژه برای تملک بناهای تاریخی بروجرد/ثبت ملی باغ های شهرستان

تخصیص اعتبارات ویژه برای تملک بناهای تاریخی بروجرد/ثبت ملی باغ های شهرستان