مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:202022-12-30اجتماعي

طرح کانون مدرسه در مدارس کشور اجرا می شود


مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: طرح کانون مدرسه با هدف کمک به فعالیت های پرورشی و کانون ها در مدارس اجرا می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حامد علامتی در جلسه تخصصی مدیران کل آموزش و پرورش شرق کشور هدف از طرح کانون مدرسه را کمک به فعالیت های پرورشی و کانون ها در مدارس دانست و اظهار کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حدود 60 نوع فعالیت بر پایه کتاب و کتابخوانی انجام می شود.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه بخش اعظم بودجه کشور های پیشرفته در حوزه تعلیم و تربیت هزینه می شود گفت: نگاه به تعلیم و تربیت مهمترین مولفه پیش روی ماست و تربیت نیروی انسانی هم مهمترین سرمایه نظام فکری و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه تربیت سرمایه انسانی در آموزش و پرورش در تسریع اجرای سند تحول بنیادین تاثیر گذار است افزود: در موضوع حکم رانی و مردمی سازی در آموزش و پرورش نباید دچار افراط و تفریط شویم و در این کار بایستی با همکاری و کار گروهی، جهادی و خودجوش حوزه تعلیم و تربیت هدایت و راهبری شود.

علامتی  گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با ابتکار امام خمینی (ره) تاسیس شد یکی از نهاد های مهم و اثر گذار حوزه تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کانون مدرسه در مدارس کشور اجرا می شود

طرح کانون مدرسه در مدارس کشور اجرا می شود