مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:202022-12-30سياسي

فروش ویژه بسته سرباز تا 13 دی ماه تمدید شد


انتشارات انقلاب اسلامی بسته محصولات فرهنگی «سرباز» را تا سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با تخفیف 20 درصدی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انتشارات انقلاب اسلامی بسته محصولات فرهنگی سرباز را تا سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با تخفیف 20 درصدی ارائه می کند.

این بسته شامل دو عنوان کتاب، 22 قطعه تصویر و یک قطعه پوستر است.

  اولین محصول این بسته، کتاب یاران سلیمانی است که بیانات رهبر معظّم انقلاب در جمع خانواده های شهدا مدافع حرم را در بر می گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب مصوّر قاف ، دیگر محصول بسته سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ 33 روزه لبنان است که در قالب داستان تصویری منتشر شده است.

21 قطعه از عکس های شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که 4 قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است.

همچنین عکس ویژه ای که به دیدار خانواده حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظّم انقلاب در سال 1393 اختصاص دارد، همراه با متن سخنرانی معظّم له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است و پوستر یا حسین فرماندهی از آن توست آخرین محصول این بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ویژه بسته سرباز تا 13 دی ماه تمدید شد

فروش ویژه بسته سرباز تا 13 دی ماه تمدید شد