مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:252022-12-30بين الملل

تنگه هرمز مواج می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طی روز جاری تاثیرات زبانه های سامانه پرفشار بر روی نقاطی از استان پیش بینی می شود.

- مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی ساعات صبح تا ظهر امروز با تاثیر زبانه های سامانه پرفشار، افزایش باد شمال شرقی در تنگه هرمز، برخی نقاط دریای عمان و مناطق شرقی و مرکزی استان مورد انتظار است.

از ساعات بعدازظهر از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه توصیه می شود با توجه به مواج شدن تنگه هرمز و شرق جاسک طی ساعات صبح تا ظهر امروز، شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند، تصریح کرد: در جزایر خلیج فارس طی روزهای شنبه و یکشنبه با وزش بادهای جنوب غربی تا شمال غربی، وضعیت دریا بویژه در ساعات بعدازظهر و شب متلاطم پیش بینی می شود.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: همچنین با گذر یک موج بارشی از جنوب خلیج فارس از ساعات بعدازظهر امروز در مناطق غربی استان افزایش ابرناکی و از اواخر امشب و طی روز شنبه، احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق در جزایر خلیج فارس، برخی مناطق غربی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی درباره آینده نگری مهم هفته آینده بیان کرد: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (دوازدهم تا چهاردهم دی ماه) با تقویت سامانه پرفشار، وزش باد شدید شمال شرقی با سرعتی بیش از 40 کیلومتر بر ساعت با احتمال گردوخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه هرمز مواج می شود

تنگه هرمز مواج می شود