مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:252022-12-30اقتصادي

افتتاح خط تولید باک بنزین خودروهای دنا و پارس


با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خط تولید باک بنزین خودروهای پارس و دنا در شرکت تکلان راه اندازی شد.

- ایکوپرس- شرکت تکلان تولیدکننده باک بنزین انواع محصولات ایران خودرو است که توان تولید روزانه 500 باک را دارد که با تجهیز خطوط تا پایان سال به 700 عدد خواهد رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم بهره برداری از این خط تولید، با تاکید بر بهره مندی از توان شرکت های قطعه ساز کشور، گفت: دستاوردهای ایران خودرو در زمینه افزایش تولید و عرضه محصول با کمک و حمایت های زنجیره تامین و سازندگان محقق شده است.

  مهدی خطیبی، با بیان این که در بهمن سال گذشته، بیش از 80 هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ های ایران خودرو وجود داشت، تصریح کرد: از ابتدای خردادماه، تولید ناقص به صفر رسیده و از دهم مهرماه نیز دیگر خودرو ناقصی در پارکینگ ها وجود ندارد.

  وی با بیان این که استان مرکزی بیش از 110 قطعه ساز بزرگ دارد که حدود 11 درصد از نیاز خودروسازان را برآورده می کنند، گفت: این استان از مراکز راهبردی برای صنعت به شمار می رود.

  مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که استان مرکزی دارای ظرفیت بسیاری است و محصولات تولیدی آن جزء با کیفیت ترین اقلام تولیدی به شمار می رود ابراز امیدواری کرد، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید باک بنزین خودروهای دنا و پارس

افتتاح خط تولید باک بنزین خودروهای دنا و پارس