مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:502022-12-30سياسي

بصیرت رکن جدایی ناپذیر حماسه 9 دی


بصیرت رکن جدایی ناپذیر حماسه 9 دی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: بصیرت رکن جدایی ناپذیر حماسه 9 دی است.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با گرامی داشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به ویژگی های فتنه بر اساس نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: فتنه وقتی می آید شبهه انگیز می شود و وقتی بساط آن جمع می شود، مردم از ماهیت آن آگاه می شوند.

وی با بیان اینکه فتنه گران همیشه برای اینکه مردم را با خود همراه کنند، از ترفندها، روش ها و شعارهای مختلف استفاده می کنند، لذا یک بار فتنه جمل، یک بار فتنه صفین با شعار لاحکم الالله و یک بار فتنه 88 با رمز تقلب و یا فتنه 1401 با رمز زن به وجود می آید، افزود: فتنه را به این جهت فتنه می گویند که تشخیص حق از باطل را سخت و انسان را دچار سرگردانی و بحران می کند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در فتنه با شعارهای فریبنده لباس حق به باطل پوشانده می شود و لذا عده ای را دچار سرگردانی می کند، افزود: شاخص در نجات از فتنه، رهبر جامعه اسلامی است و انسان باید از کسی تبعیت کند که پرچم بصیرت آفرینی در دست اوست.

حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه های مختلف بصیرت آفرینی های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم با بصیرت توطئه دشمنان را خنثی کرده است، ادامه داد: در فتنه 88 توطئه براندازی نظام و در فت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت رکن جدایی ناپذیر حماسه 9 دی

بصیرت رکن جدایی ناپذیر حماسه 9 دی