مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:552022-12-30سياسي

دانشگاه های علوم کشاورزی باید در رسیدن به امنیت غذایی و کارآفرینی پیشرو باشند


دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی باید در رسیدن به امنیت غذایی و کارآفرینی پیشرو باشند.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی باید در رسیدن به امنیت غذایی و کارآفرینی پیشرو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور از دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی کشور خواست در رسیدن به امنیت غذایی کشور و اشتغالزایی نقش پیشرو و الگو را ایفا کنند.

وی در جمع اعضای هیات رییسه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا، با اشاره به اقلیم چهار فصل ایران افزود: خاک و وضعیت اقلیمی ما برای فعالیت کشاورزی در شرایط خوبی قرار دارد و در صورت تدبیر و برنامه ریزی، ایران را از هر محصول کشاورزی خودکفا می سازد.

معاون وزیر علوم کمبود منابع آبی برای فعالیت های کشاورزی را ناشی از عدم استفاده بهینه و مکانیزه از آب عنوان کرد و گفت: دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی می توانند در نوع کشت و نحوه آبیاری، الگوی مناسبی را برای کشاورزان ارائه دهند و دانشجویان این رشته ها نیز بعنوان تسری دهندگان شیوه درست کشت و برداشت و آبیاری در تمام نقاط کشور ایفای نقش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم کشاورزی باید در رسیدن به امنیت غذایی و کارآفرینی پیشرو باشند

دانشگاه های علوم کشاورزی باید در رسیدن به امنیت غذایی و کارآفرینی پیشرو باشند