مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:002022-12-30سياسي

زیباسازی شهر زاهدان نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد


فضای شهری در روح و روان افرادی که در شهر زندگی می کنند و هم افرادی که وارد شهر می شوند، تاثیر مستقیم دارد لذا تغییر چهره کنونی شهر زاهدان نیازمند کار دقیق و حساب شده و همچنین خلاقیت و نوآوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در نشست با شهردار، معاونین و مسئولان شهرداری زاهدان اظهار داشت: در بخش زیرساخت ها و اجرای پروژه های شهری مثل آسفالت کیفیت کار بایستی مد نظر باشد و کار اصولی انجام شود زیرا دوباره کاری، موجب تحمیل هزینه های گزاف به شهرداری خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در امر زیباسازی شهر بیان داشت: محیط اطراف ساختمان های اداری و درب منازل بایستی توسط ادارات مربوطه و خود مردم به طور متحدالشکل زیباسازی و پیاده رو سازی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئله فرهنگ سازی در حوزه تغییر چهره شهر بسیار اثر گذار است، گفت: امر فرهنگ سازی بایستی از طریق صدا و سیما و رسانه ها، دستگاه های فرهنگی و خود شهرداری با استفاده از تبلیغات شهری تقویت شود.

محمد کرمی اظهار داشت: در بحث ساخت و سازها درآمد شهرداری مهم است و در این بخش لازم است؛ قانون برای همه مراجعه کنندگان به طور یکسان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی شهر زاهدان نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد

زیباسازی شهر زاهدان نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد