مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:052022-12-30سياسي

هیچ توطئه ای نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب جدا کند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن محکوم کردن اتفاقات و جریانات اخیر کشور و راه اندازی اغتشاشات و اعترضات خیابانی گفت: دشمنان بدانند هیچ توطئه ای نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز به مناسبت نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دیدار حجت الاسلام میرتاجدینی نائب رییس کمیسیون بودجه و برنامه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت ملت ایران هیچگاه از حافظه تاریخ محو نخواهد شد و به عنوان روزی ماندگار خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه در 9 دی ماه مردم ایران بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیده و هوشیاری خود را به اثبات رساندند، تصریح کرد: پیام شرکت مردم در راهپیمایی نهم دی ماه بیعت حقیقی، دایمی و با بصیرت با ولایت و رهبری و برائت از دشمنان داخلی و خارجی بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران هیچگاه دست از مقاومت در برابر استکبار بر نداشته و تسلیم دشمنان نخواهند شد.

دری نجف آبادی بیان کرد:در نهم دی ماه 88 مردم ایران با حضوری به هنگام و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی پیچیده ترین فتنه ها دشمنان علیه این انقلاب را نقش بر آب کردند و نشان داد که با وحدت و یکپارچگی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توطئه ای نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب جدا کند

هیچ توطئه ای نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب جدا کند