مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:222022-12-30سياسي

شعاردهندگان ضدنظام، معنای «دیکتاتور» را نمی دانند


اگر از کسانی که شعارهایی ضد این نظام می دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سردار یدالله جوانی در مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) که به همت هیئت رزمندگان اسلام یزد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در هر شرایط به برهه ای از زمان بر موضوعی نمود پیدا می کند.

مقام معظم رهبری از سال گذشته و به اقتضای شرایط، جهاد تبیین را مطرح کردند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فریضه ی قطعی و شرعی دانسته اند، ادامه داد: امروز جهاد در سراسر کشور به شکل دیگری در جریان است و این گونه نیست که مانند دفاع مقدس به جنگ سخت با دشمن بپردازیم.

جوانی با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به سر می بریم، افزود: اگر بخواهیم با دشمنان خود مبارزه کنیم، باید با ابزار، شیوه ها، روش ها و تاکتیک های دشمن آشنا باشیم؛ اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان موفق شدند که جنگ را به نفع ملت ایران تغییر دهند، به خاطر به کارگیری تاکتیک ها و شگردهای مؤثر بود.

وی گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس با تحریم ها، فشارها، اقدامات تروریستی، بمبگذاری ها و … را از خود بروز داد که باز هم با شکست سنگینی مواجه شد؛ پرچم دار این میدان برای حماسه آفرینی و تحمیل شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعاردهندگان ضدنظام، معنای «دیکتاتور» را نمی دانند

شعاردهندگان ضدنظام، معنای «دیکتاتور» را نمی دانند