مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:252022-12-30سياسي

تجمع بزرگداشت 9 دی در شیراز برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در بست شهید آیت الله دستغیب و مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در بست شهید آیت الله دستغیب و مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.

تجمع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت راس ساعت 10 صبح جمعه نهم دی با حضور گسترده مردم در محل بست شهید آیت الله دستغیب و در ورودی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مردم مومن و انقلابی شهر شیراز و مسئولان استان فارس برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع که همزمان با سراسر کشور و به مناسبت پاسداشت حماسه ای که هشتم و نهم دیماه سال 1388 و در مقابله با فتنه گری های آن ایام شکل گرفت، در شیراز برگزار شد، با سردادن شعارهایی نظیر الله اکبر ، مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار و آشوبگری و فتنه انگیزی ها ابراز و اعلام کردند.

در این مراسم، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته ها و پلاکاردهایی که بر آن ها این عبارت ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم نقش بسته بود، بار دیگر پایمردی در راه آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و حمایت از ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بزرگداشت 9 دی در شیراز برگزار شد

تجمع بزرگداشت 9 دی در شیراز برگزار شد