مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:302022-12-30سياسي

سازمان ها و دستگاه های دولتی مشکل اصلی شرکت های دانش بنیان هستند


مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بازیگران در واقع سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند که باید در مدل های ذهنی و باورها تغییر اساسی شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی صفدری رنجبر صبح جمعه در آیین اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان ها (تانا) در اصفهان که به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان شانزدهمین استانی است که طرح تانا را برگزار کرده و امیدواریم در سایر استان ها نیز اجرایی شود.

وی با تاکید بر تغییر نگاه سیستمی و نوآوری گفت: دریچه جدیدی برای ورود به رشته نوآوری مطرح است که منجر به حل مسائل اجتماعی، پایداری جوامع و امنیت کشورها می شود.

مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: ایران در شاخص علمی رتبه 15 و در شاخصه نوآوری در رتبه 53 قرار گرفته است که این امر نشان می دهد از ایده و علم تا نوآوری راه طولانی در پیش است.

وی با بیان اینکه عمده مسائل شرکت ها با بازیگران خارج از صنعت نوآوری است، تصریح کرد: بازیگران در واقع سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند که در این نظام ملی نوآوری مجموعه ای از بنگاه ها، دستگاه های دولتی، نهادها، هنجارها، باورها و ارزش های حاکم بر جامعه نقش آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها و دستگاه های دولتی مشکل اصلی شرکت های دانش بنیان هستند

سازمان ها و دستگاه های دولتی مشکل اصلی شرکت های دانش بنیان هستند