مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:302022-12-30سياسي

توجه به نوآوری موجب خلق ثروت و قدرت می شود


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: نوآوری یک زنجیره است که تکرار آن موجب پیشرفت هر استان و کشور خواهد شد و خلق ثروت و قدرت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان ها (تانا) جمعه 9 دی ماه سال جاری به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با ابراز خرسندی از دیدار و حضور در بین فناوران در این رویداد اظهار داشت: نوآوری یک زنجیره است که آغاز و پایان دارد و در واقع از مطرح شدن ایده تا تجاری سازی ادامه دارد و تکرار این چرخه موجب پیشرفت هر استان و کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اطلسی از موضوعات مختلف در جهان گفت: دو موضوع نوآوری و توزیع ثروت در مناطق مختلف جهان در این اطلس مشخص شده بود که بیشترین نوآوری و ثروت در کجای جهان قرار دارد؛ این امر نشان می دهد که توجه به نوآوری، ثروت، قدرت و سایر موارد مشابه آن را ایجاد می کند.

قاسم مصلحی خاطر نشان کرد: امروزه سرمایه فیزیکی و تولید سنتی نقشی در نوآوری ندارد و شرکت های بزرگ دنیا تمرکز خود را بر نوآوری قرار داده اند.

وی با بیان اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از جمله سازمان هایی است که در نظام نوآوری پیش قدم شده، گفت: این شهرک بیش از 8 هزار اشتغال به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت ایجاد کرده است و 550 نفر با مدرک دکتری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نوآوری موجب خلق ثروت و قدرت می شود

توجه به نوآوری موجب خلق ثروت و قدرت می شود