مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:502022-12-30سياسي

ملت ایران، مردمی دشمن شناس و با بصیرتی هستند


9دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است.

- ایسنا/آذربایجان غربی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 9دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است.

حجت الاسلام محمد حاج ابولقاسم دولابی جمعه 9 دیماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه 9دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است، تصریح کرد:اظهار کرد: در روز 9دی ملت با وجود برخی اختلاف نظرها زیر پرچم ولایت و بصیرت جمع شدند که این نشان از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است.

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی آگاه هستند و با بررسی حوادث به عمق رذالت دشمن پی می برند و به موقع وارد میدان می شوند، گفت: در 9دی ملت ایران توطئه دشمن را که 6ماه کشور را گرفتار درگیری های داخلی کرده بودند، ناکام گذاشتند.

مشاور رییس جمهور با تاکید به اینکه 9دی را می توان انقلاب دوم نامید، خاطر نشان کرد: مردم ایران با بصیرت خود نقشه های دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر نقش بر آب کردند جنگی که در هیچ برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته و عربستان سعودی هزینه 50هزار نفری منافقین را تامین کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حوادث سال جاری دشمن تمام ظرفیت خود را بسیج کردند اما باز از بصیرت ملت ایران شکست خورد، یاد آور شد: بصیرت یعنی دیدن تحولات جهانی و نگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران، مردمی دشمن شناس و با بصیرتی هستند

ملت ایران، مردمی دشمن شناس و با بصیرتی هستند