مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:552022-12-30ورزشي

توقف ووشو کاران خراسان جنوبی در لیگ برترکشور


در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور تیم خراسان جنوبی در مقابل سپاهان اصفهان زمین گیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بانوان خراسان جنوبی در پانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو کشور برای نخستین بار در مقابل تیم های قدرتمند ایران صف آرایی کردند.

بانوان ووشوکار خراسان جنوبی در نخستین روز از این ماراتن ملی در مقابل  تیم دانشگاه آزاد اسلامی به میدان رفتند که با نتیجه 11 بر صفر مغلوب حریف شدند.

تیم ووشو بانوان هیئت ووشو خراسان جنوبی در دومین پیکار خود در لیگ برتر ووشو کشور به مصاف تیم فولاد سپاهان اصفهان رفت که با نتیجه 11 بر صفر بازی را واگذار کرد.

گفتنی است، تیم ووشو فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز به نایب قهرمانی رسید.

 بانوان ووشوکار خراسان جنوبی در دومین روز از رقابت های لیگ برتر ووشو کشور ابتدا به مصاف تیم البرز می رود و سپس در مقابل ووشوکاران قم هنرنمایی می کند.

تیم ساندا هیئت ووشو خراسان جنوبی با ترکیب فاطمه رضایی، کوثر قلی نژاد،  سمیه فلاحی نسب، سعیده طالبی،  سمیرا دقیق نژاد،  مریم مولویان، سارا محمدی با مربیگر مریم سرزهی و  سرپرستی فهیمه کدخدا در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو بانوان کشور حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ووشو کاران خراسان جنوبی در لیگ برترکشور

توقف ووشو کاران خراسان جنوبی در لیگ برترکشور