مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:552022-12-30سياسي

خراسان جنوبی مرکز لجستیک گردشگری شرق کشوری


مدیرعامل شرکت نوسازان منطقه جنوب شرق تهران از خراسان جنوبی بعنوان مرکز لجستیک گردشگری شرق یاد کرد و گفت: نوسازی بافت فرسوده بیرجند به توسعه و درآمد پایدار استان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، طرح بازآفرینی بافت تاریخی شهر بیرجند با تکیه بر ظرفیت های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

رضا حسنی صفت رییس شورای اسلامی شهر بیرجند با تاکید بر لزوم توجه به امر بازآفرینی بافت تاریخی بیرجند اظهار داشت: بازسازی بافت فرسوده نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاههای اجرایی می باشد.

وی افزود: بافت های تاریخی و گردشگری شهر بیرجند در حال تخریب و فرسودگی است که بایستی مورد توجه مسئولان و متولیان حوزه شهری قرار گیرد.

  رییس شورای اسلامی شهر بیرجند تصریح کرد: مدیریت شهری جهت جلوگیری از آسیب های بیشتر در این بافت ها روش های مختلفی را برای ساماندهی این گونه مناطق در پیش گرفته که رویکرد بازآفرینی بافت های ناکارآمد در این زمینه مطرح است.

حسنی صفت با اشاره به ارتقاء قابلیت زیست پذیری و کیفیت زندگی شهری در محدوده های هدف بافت فرسوده بیرجند یادآور شد: اقدامات جامع و یکپارچه برای هدایت روند رشد و توسعه شهری پایدار به منظور احیای هویت شهرها و محله ها، ارتقای کیفیت زندگی شهری و قابلیت زیست پذیری بیشتر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی مرکز لجستیک گردشگری شرق کشوری

خراسان جنوبی مرکز لجستیک گردشگری شرق کشوری