مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:052022-12-30سياسي

«عمار» سراغ «روایت جنایت» می رود/ کوچ از پایتخت در گام سیزدهم


حمید صالحی دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ضمن اشاره به تأخیر در برگزاری این رویداد، به ارائه توضیحاتی درباره شرایط برگزاری دوره سیزدهم پرداخت.

- حمید صالحی دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن اشاره به تأخیر در برگزاری این رویداد، به ارائه توضیحاتی درباره شرایط برگزاری دوره سیزدهم پرداخت.

حمید صالحی دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری سیزدهمین دوره از جشنواره گفت: تولد جشنواره عمار از حماسه 9 دی و حواشی مرتبط با اتفاقات سال 88 بود و بر همین مبنا هم از سال 89 برگزاری این جشنواره کلید خورد.

امسال هم در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره از این رویداد هستیم و به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد تا آیین های مرتبط با افتتاحیه و اختتامیه در روزهایی باشد که جمعیت بیشتری امکان حضور داشته باشند.

به همین دلیل مطابق برنامه ای که در چند سال اخیر و به بهانه هم زمانی با شهادت سردار سلیمانی داشتیم، امسال هم تقویم برگزاری را کمی تغییر داده ایم.

وی تأکید کرد: خط مشی جشنواره همواره بر این است که محور برگزاری آن نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت باشد اما با توجه به مقدمات اجرایی جشنواره، گاهی موعد برگزاری آن را کمی جابه جا می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمار» سراغ «روایت جنایت» می رود/ کوچ از پایتخت در گام سیزدهم

«عمار» سراغ «روایت جنایت» می رود/ کوچ از پایتخت در گام سیزدهم