مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:202022-12-30سياسي

شناسایی 60 هزار مانع تولیدی درکشور/1000 کارخانه راکد فعال می شود


مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعتی کشور با اشاره کشف 60 هزار مانع تولیدی در کشور گفت: برای حل این مشکلات 6 گروه و چهار کارگروه راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی توشه در همایش هفته پژوهش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا برگزار شد، استفاده از ظرفیت نخبگانی و استادان در بخش تولید را راهگشای مشکلات موجود خواند و اظهار کرد: در اتفاقی نادر در روزهای اخیر دانش آموزان سمپاد وارد عرصه لیزر و اپتیک شدند و بیش از 500 ایده و طرح جالب و هدفمند در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، صنعتی، تولیدی و … در همایش سازمان انرژی اتمی ارائه دادند که قرار است از این ایده ها استفاده کنیم.

وی افزود: هر وقت علم در خدمت تولید قرار گرفت موفق شد مشکلات سنگین را حل کند، در بررسی و ارزیابی های حضوری انجام شده توسط گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی، از 13 هزار واحد تولیدی سراسر کشور، نزدیک به 60 هزار مانع تولیدی کشف شد که برای حل این مشکل دسته بندی 56 گروه و چهار کارگروه انجام شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور مهم ترین مشکل در بحث صادرات را مدیریت بازرگانی دانست و بیان کرد: پیوند بین شبکه تولید و توزیع در اقتصاد صنعتی کشور بسیار لازم و حائز اهمیت است، چراکه همه تلاش انجام شده در حوزه تولید در صورتی موفق خواهد بود که به خروجی اقتصادی برای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 60 هزار مانع تولیدی درکشور/1000 کارخانه راکد فعال می شود

شناسایی 60 هزار مانع تولیدی درکشور/1000 کارخانه راکد فعال می شود