مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:302022-12-30بين الملل

شکستن سکوت الکاظمی بعد از 2 ماه / دفاع از اقداماتش در زمان نخست وزیری عراق


نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای پس از مطرح شدن اتهاماتی درباره فساد و تاثیر سیاست های کابینه اش بر کاهش ارزش دینار عراق، از عملکرد دولتش دفاع کرد.

- نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای پس از مطرح شدن اتهاماتی درباره فساد و تاثیر سیاست های کابینه اش بر کاهش ارزش دینار عراق، از عملکرد دولتش دفاع کرد.

نخست وزیر سابق عراق پس از دو ماه سکوت ناگزیر به شکستن سکوت خود و پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه خود و عملکرد دولت تحت امرش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای پس از مطرح شدن اتهامات علیه خود درباره فساد و تاثیر سیاست های کابینه وی بر کاهش ارزش دینار عراق از عملکرد دولتش دفاع کرد.

الکاظمی در این بیانیه با رد اتهامات مطرح شده علیه کابینه دولتش و نقش آن در کاهش ارزش پول عراق به پرونده اختلاس موسوم به سرقت قرن اشاره کرد و گفت: کمیته مبارزه با فساد در پاسخ به مطالبات مردمی تشکیل شد و تمامی احکام بازداشتی که انجام داد با دستور قضایی بود و این کمیته در مهار فساد گسترده در نهادهای دولتی به موفقیت دست یافت.

در این بیانیه آمده است: این کمیته تحت نظارت مستمر نهادهای نظارتی ذیربط قرار داشت و دادستان کل عراق گزارش مفصلی از کار آن در سال 2021 منتشر و تعهد این کمیته را به استانداردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن سکوت الکاظمی بعد از 2 ماه / دفاع از اقداماتش در زمان نخست وزیری عراق

شکستن سکوت الکاظمی بعد از 2 ماه / دفاع از اقداماتش در زمان نخست وزیری عراق