مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:502022-12-30اقتصادي

محمد رضا فرزین؛ روی آوردن به تکنوکرات ها؟


 داستان بانک مرکزی که با نرخ دلار و نرخ تورم سر و کار دارد مثل تیم فوتبال است که با ادعا و شعار سامان نمی یابد و به همین خاطر و لاجرم یک مدیر به نسبت تکنوکرات و دست کم بوروکرات را به جای قبلی -فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق- برگماشتند.

-  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- برکناری علی صالح آبادی و انتصاب محمد رضا فرزین به جای او به عنوان رییس کل بانک مرکزی ایران، رخداد درس آموزی است و از جنبه های گوناگون، بررسیدنی.

چون نکات اصلی و مفیدی در یادداشت دیگر امروز آمده آنها را تکرار نمی کنم و به یکی دو مورد دیگر می پردازم:   برکناری فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق که وقتی  جوان تر بود و در دولت احمدی نژاد به جای حسین عبده تبریزی در بورس نشست و انتخاب دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی -که البته لیسانس خود را هم زمان با تحصیل این نویسنده در دانشگاه شهید بهشتی از این دانشگاه دریافت داشته- نشان می دهد ناگزیر از بازگشت به تکنوکرات ها شده اند.

نه سیمای محمد رضا فرزین و نه سابقه و دیدگاه های او شباهتی با مدیران جهادی مورد نظر ابراهیم رییسی و محمد باقر قالیباف ندارد و حتی شاید احمدی نژادی به معنی مرسوم کلمه هم نباشد چون چند باری که مجال شرکت در جلساتی با حضور او فراهم آمده درباره رییسان جمهوری پیشین - روحانی و خاتمی- همان گونه مؤدبانه صحبت کرده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد رضا فرزین؛ روی آوردن به تکنوکرات ها؟

محمد رضا فرزین؛ روی آوردن به تکنوکرات ها؟