مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:042022-12-30سياسي

خنثی شدن کودتای اخیر کشور در تاریخ افتخارات ایران اسلامی ثبت خواهد شد


طی دو سه ماه گذشته برای چندمین بار در ایران اسلامی یک کودتای بزرگ اتفاق افتاد که خنثی شدن این کودتا در تاریخ سال 1401 ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: طی دو سه ماه گذشته برای چندمین بار در ایران اسلامی یک کودتای بزرگ اتفاق افتاد که خنثی شدن این کودتا در تاریخ سال 1401 ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

روح الله نباتی در مراسم یوم الله 9 دی شهرستان بهار، اظهار کرد: رسانه های معاند دو ماه قبل هر روز در اخبار خود منتشر می کردند که فلان دختر و یا پسر ایرانی به طور مشکوکی کشته شده و در این پروژه کشته سازی علت کشته شدن آنها را به نظام نسبت می دادند.

وی افزود: از برخی از آقایان که دورغ کشته سازی را باور کرده بودند سوال این است اگر می خواستند کسی را بکشند چرا امروز دیگر نمی کشند؟ نباتی گفت: معاندان و دشمنان با پروژه کشته سازی خود سعی داشتند با این دروغ وانمود کنند که نظام ایران اسلامی در حال کشتن جوانان خود است و این دروغ پردازی های آنها همه به منظور راه اندازی پروژه بزرگ کشته سازی بود.

وی تصریح کرد: اکنون دشمنان دست و پایشان جمع شده و محدود شده اند و نمی توانند کشته سازی انجام دهند و وضعیت آرام امروز نشان می دهد پروژه کشته سازی شان چقدر دروغ و مضحک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن کودتای اخیر کشور در تاریخ افتخارات ایران اسلامی ثبت خواهد شد

خنثی شدن کودتای اخیر کشور در تاریخ افتخارات ایران اسلامی ثبت خواهد شد