مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30سياسي

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است


مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: حماسه 9 دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است.

- مهدی زاویه در گفت وگو با ، حماسه 9 دی ماندگار شد؛ لذا نباید این حماسه فراموش گردد، بلکه باید زوایای آن برای نسل جدید و به ویژه جوانان، تبیین و روشنگری شود.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: ایادی استکباری و سران فتنه گر، بار دیگر سیلی سخت از یک ملت بیدار خوردند و فهمیدند مردم ایران، همیشه در دفاع از ارزش ها حاضر هستند و مصداق بارز آن تقدیم بیش از 230 هزار شهید برای تعالی اسلام و انقلاب است.

اصلانی افزود: ولایت مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می زند و ایشان نمونه بارز پرورش یافته در مکتب ولایت و پیرو محض آن بود.

وی گفت: امروز جنگ ها توسعه پیدا کرده است.

جنگ سایبری، جنگ های بیولوژیک و جنگ نرم و جنگ شناختی از جمله جنگ هایی است که وجود دارد و در واقع ما انواع جنگ ها را تجربه کرده ایم و باعث شد تا ما قوی شویم.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی است و تا زمان غلبه حل شدنی نیست و ما دائماً با دشمنی و فتنه روبرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است