مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30اقتصادي

تلاطم در بازار، آرامش روحی و روانی جامعه را سلب می کند


ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به وضعیت معیشت مردم و بی ثباتی در بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو ، تاکید کردند: تلاطم بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو و اجناس روزمره آرامش روحی و روانی مردم را سلب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به وضعیت معیشت مردم و بی ثباتی در بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو و با بیان اینکه مردم بارها وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده اند، اما از مشکلات معیشتی رنج می برند و مسئولان در مورد معیشت مردم باید به وعده های خود عمل و به مردم پاسخگو باشند، تاکید کردند: تلاطم بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو و اجناس روزمره آرامش روحی و روانی را سلب می کند.

حجت الاسلام علی رضا علی اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته با بیان اینکه دشمن عرصه های مختلف را امتحان کرده و شکست خورده و اکنون انتقام خود را در عرصه اقتصاد می گیرد، اظهار کرد: جنگ اقتصادی بی امان دشمن، بعلاوه میراث به جای مانده از دولت قبل به اضافه کم تدبیری های مسئولان کنونی در سیاست گذاری و اجرا و نظارت به التهابات بازار ارز و طلا و مسکن و خودرو دامن زده است.

امام جمعه ماهنشان افزود: حقیقت ماجرا این است که همه دست اندرکاران مدیریت کشور باید به بازخوانی و تأمل و برنامه ریزی و اجرای منویات رهبری باز گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاطم در بازار، آرامش روحی و روانی جامعه را سلب می کند

تلاطم در بازار، آرامش روحی و روانی جامعه را سلب می کند