مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:202022-12-30سياسي

راه مقابله و خنثی سازی با فتنه ها بصریت افزایی جوانان است


امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز میثاق امت با ولایت، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را ابزار و مهم ترین اسلحه دور شدن از فتنه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس، از 9 دی به عنوان مهم ترین مناسبت و این روز را روز حماسه بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: انسان برای نجات از فتنه ها و بلاها نباید از توکل به خداوند متعال غافل شود.

وی تقوا، پناه بردن به خدا و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را سه راهکار مهم دور شدن از فتنه ها دانست و خطاب به جریان ها و جوانان انقلابی گفت: اگر دیدید دشمن یک نقطه را هدف قرارداد، از جمله دانشگاه، جوانان و دختران ما را هدف قرار داده آنها را به سمت دشمن هل ندهیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: اگر امروز از جوانان غافل و جاهل نامهربانی می بینیم برای این است که اینها گرفتار تصور ذهنی علیه رهبری و انقلاب اسلامی شده اند لذا به جنگ آنها نروید بلکه با جهاد تبیین آنها را به دامان انقلاب برگردانید.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه به سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی دفاع از نظام و حفظ آرامش ایمانی و قلبی در بحران ها را مساوی با دفاع از اسلام و ارزش های دین می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله و خنثی سازی با فتنه ها بصریت افزایی جوانان است

راه مقابله و خنثی سازی با فتنه ها بصریت افزایی جوانان است