مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:202022-12-30سياسي

کمبود نیرو چالش هلال احمر اردبیل


مدیران و اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل به کمبود نیروی انسانی و بازنشستگی تعداد زیادی از افراد ستادی و امدادی با تجربه به عنوان چالش اساسی اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر جمعه در نشست با رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: کل چارت سازمانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل 270 نفر نیرو است که 159 پست با تصدی داریم و مابقی آنها پست های بلاتصدی است.

حمید قویدل تصریح کرد: 11 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل تا پایان امسال بازنشسته شده و در 6 ماهه سال بعد از 30 نفر به بازنشستگان این کاروان افزوده خواهد شد که عمدتاً نیروهای با سابقه و رؤسای شعب هستند.

وی گفت: باید در جذب نیروها و تبدیل وضعیت نیروهای امدادی و ایثارگر تلاشی جدی انجام شود تا ما بتوانیم کمبود و کسری را در این حوزه برطرف کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ضرورت حل مشکل تأخیر چندین ماهه در پرداخت بیمه تأمین اجتماعی نیروهای آماده بازنشستگی را یادآور شد و افزود: باید در این زمینه برخی قوانین و مقررات اصلاح شده و در کنار آن پاداش بازنشستگان نیز به موقع پرداخت شود.

آشیانه امداد هوایی اردبیل نیمه تمام باقی مانده است قویدل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آشیانه امداد هوایی اردبیل با گذشت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو چالش هلال احمر اردبیل

کمبود نیرو چالش هلال احمر اردبیل