مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:202022-12-30سياسي

جمهوری اسلامی، از تلاش براندازان مجازی و حقیقی قدرتمندتر است


کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند، می دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی، از تلاش براندازان در فضای مجازی و حقیقی قدرتمندتر است.

- ایسنا/قزوین سخنگو سپاه پاسداران گفت: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند، می دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی، از تلاش براندازان در فضای مجازی و حقیقی قدرتمندتر است.

سردار رمضان شریف روز جمعه 9 دی 1401 در مراسم روز بصیرت در جمع مردم قزوین، اظهار کرد: مقاومت، پایبندی ملت عزیز ایران، دشمنان را به ورطه سقوط و یأس کشانده است.

وی در ادامه گفت: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 که منتهی به حماسه 9 دی شد و امروز آن را گرامی می داریم، با منشأ اغتشاشات اخیر یکی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه هدف از اغتشاشات، از بین بردن آرمان های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: بی شک عاملان فتنه در ایران همان دشمنان انقلاب بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب، گروهک های تروریستی مختلفی همچون کومله در کردستان و جندالشیطان در سیستان وبلوچستان را تشکیل دادند و به میدان آوردند.

وی ادامه داد: دشمن امروز ایران، همان دشمن قدیمی است که به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجزیه خاک ایران و همچنین تخریب سرمایه هایی که در طول سال های پس از انقلاب به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی، از تلاش براندازان مجازی و حقیقی قدرتمندتر است

جمهوری اسلامی، از تلاش براندازان مجازی و حقیقی قدرتمندتر است