مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:252022-12-30سياسي

ایران سرنوشت جنگ در جهان را تغییر داده است


ما 44 سال است که با دولت های جنایتکاری چون آمریکا، اسراییل و انگلیس دست و پنجه نرم می کنیم و به لطف خدا روز به روز در این نبرد، - ایسنا/قزوین سخنگو سپاه پاسداران گفت: ما 44 سال است که با دولت های جنایتکاری چون آمریکا، اسراییل و انگلیس دست و پنجه نرم می کنیم و به لطف خدا روز به روز در این نبرد، بالنده تر از دیروز هستیم و با تجهیزات و دستاوردهای جنگی و هسته ای، سرنوشت جنگ در جهان را تغییر داده ایم.

سردار رمضان شریف روز جمعه 9 دی 1401 در مراسم روز بصیرت در جمع مردم قزوین، اظهار کرد: مقاومت، پایبندی ملت عزیز ایران، دشمنان را به ورطه سقوط و یأس کشانده است.

وی در ادامه گفت: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 که منتهی به حماسه 9 دی شد و امروز آن را گرامی می داریم، با منشأ اغتشاشات اخیر یکی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه هدف از اغتشاشات، از بین بردن آرمان های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: بی شک عاملان فتنه در ایران همان دشمنان انقلاب بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب، گروهک های تروریستی مختلفی همچون کومله در کردستان و جندالشیطان در سیستان وبلوچستان را تشکیل دادند و به میدان آوردند.

وی ادامه داد: دشمن امروز ایران، همان دشمن قدیمی است که به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجزیه خاک ایران و همچنین تخریب سرمایه هایی که در طول سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سرنوشت جنگ در جهان را تغییر داده است

ایران سرنوشت جنگ در جهان را تغییر داده است