مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:252022-12-30اقتصادي

مسئولان وعده رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی را فراموش نکنند


امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه باید مورد توجه جدی مسئولان باشد، گفت: مسئولان وعده های خود را فراموش نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، با بیان اینکه روند موجود در زمینه آشفتگی بازار و نوسان قیمت ها، باعث ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی برای مردم شده است، گفت: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه باید مورد توجه جدی مسئولان باشد و وعده حل مشکلات اقتصادی نباید فراموش شود.

وی افزود: با وجود تلاش های صادقانه صورت گرفته در حوزه اقتصادی و ساماندهی به وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه، هنوز با حجم بزرگی از چالش های اقتصادی مواجه هستیم که باید مدیریت جدی در این زمینه صورت بگیرد.

خاتمی با شاره به برخی مطلب عنوان شده در خصوص دلایل بروز مشکلات اقتصادی در جامعه، ادامه داد: وعده ها را فراموش نکنید قبلاً که اذعان داشتند تحریم تأثیری بر مشکلات اقتصادی آنچنان ندارد و تنها 20 درصد دخیل است و مابقی مربوط به مدیریت و عملکرد داخلی دارد اما متأسفانه به گفته هایمان دقت نداریم و وعده ها فراموش می شود.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: یکی از راه های غافل نشدن از مردم رسیدگی به حل مشکلات آنان است که در مقاطع مختلف از جان، مال و فرزندان خود برای دفاع از انقلاب و نظام ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان وعده رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی را فراموش نکنند

مسئولان وعده رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی را فراموش نکنند